Для здійснення покупки, людині необхідно ознайомитися з асортиментом. Щоб вибрати найбільш підходящий варіант, клієнт просто повинен оцінити, що ви, як продавець може запропонувати йому. Щоб заманити нового покупця, ви повинні здивувати його і зацікавити його товаром. У цьому всьому вам допоможе торгова вітрина, яку ви можете легко купити на сайті ТоргОборуд.
Торгова вітрина — це ваше обличчя, те як клієнт побачить вас, як тільки заходить у магазин. Тому дуже важливо правильно організувати цей простір, раціонально розпоряджатися наявними ресурсами і грамотно підібрати вітрину з точки зору функціональності.
Функції торгових вітрин
- Ознайомлююча. Основним завданням торгової вітрини є ознайомлення клієнта з асортиментом. Через скляні полички і стелажі ви можете показати усе, що ваш магазин або кафе пропонує у меню. Погодьтеся, набагато легше щось вибрати, візуально оглядаючи товар, ніж купувати його лише по опису і словам продавця.
- Приманка. Незалежно від того планували ви їсти чи ні, але апетитні торти, які "дивляться" на вас з вітрини і ніби кричать "з‘їжте мене!", швидше за все, будуть куплені. На аідміну від тих, які сховані далеко в холодильнику і які ніхто не бачить. Вітрина-це ваш спосіб заманити покупця, продати йому товар, навіть якщо він не хотів його спочатку іі взагалі сидить на дієті!
- Зберігання. У вітрині можна не тільки показати товар, але в той же час і зберігати його. Погодьтеся, це зручно і раціонально.
Параметри торгових вітрин
Вибираючи вітрину у магазин, потрібно врахувати кілька моментів:
- Розміри. Щоб вітрина гармонійно вписувалася в магазин, потрібно підібрати потрібний розмір: він повинен вписуватися в кімнату, не заважати проходу клієнтів і т. д.
- Стиль. Враховуйте дизайн кімнати в цілому: щоб вітрина не псувала загальний стиль магазину або ресторану.
- Функціональність. Вітрина повинна бути не просто красивою, але і зручною у використанні, з окремими поличками і хорошими дверима, з закритими стелажами для зберігання запасів і так далі.
- Відповідність реалізуючого продукту. Наприклад, для харчових продуктів (молочних продуктів) потрібен холодильник, для канцелярії можна обійтися звичайними стійками без охолодження. Не забудьте розглянути цей момент, перш ніж купити вітрину і скласти туди свій асортимент.
Як розмістити вітрину?
Після того, як ви вибрали вітрину, ви повинні правильно її розмістити. По-перше, вона повинна бути легко доступна для покупців. Підійти і оглянути без зайвих перешкод і витрат часу — ось як це має бути. У той же час, якщо у вас є продавець, то віторина повинна бути зручною і для нього: відкрити вітрину зі свого боку, дістати товар з полиць і так далі — все це повинно бути простим і швидким.
Інший момент — це поток клієнтів. Необхідно влаштувати вітрину так, щоб вона не заважала проходу клієнтів. Потоки покупців повинні бути вільними, дозволяючи людині комфортно переміщатися по торговому залі і розглядаючи ассортимент.