Текстова версія | Контакти | Пошук Вхід користувача | Забули пароль? | Реєстрація | Список користувачів

Що їсти, щоб довго жити?

12:37 (02.02.2010) 195
 
Розмір тексту: Збільшити розмір тексту Зменшити розмір тексту

Вчені розповіли, які продукти сповільнюють процес старіння

Список продуктів, що уповільнюють старіння, очолив риб'ячий жир. Вчені також розповіли про необхідність вживати м'ясо як джерело білків, а також яблука, капусту та зелений чай. Список омолоджувальних продуктів склали вчені Університету штату Каліфорнії. Як відомо, найкорисніше у риб'ячому жирі - це те, що в ньому є кислоти Омега-3. У процесі досліджень вчені визначили, що дані кислоти захищають від розпаду оболонку, яка покриває ДНК всередині клітини. Омега-3 допомагають збільшити термін життя клітин і, відповідно, уповільнити процес старіння всього організму. Крім того, риб'ячий жир запобігає розвитку артрозу - захворюванню, що деформує суглоби. У меню всіх довгожителів входять страви, приготовані з рибних порід, що мають великий вміст Омега-3. Серед них - страви з лосося, сардини, скумбрії і форелі. Дані кислоти також можна знайти у волоських горіхах, гарбузовому насінні, соєвих бобах. Медики також рекомендують вживати риб'ячий жир щоденно у вигляді капсул. Якщо риб'ячий жир вважається найкращим засобом у боротьбі з віком, то у боротьбі з раковими клітинами допомагає гранатовий сік, його ж називають "природною віагрою". Він також корисний при зниженому тиску. Серед інших джерел життєво важливих поживних компонентів вчені назвали м'ясо, яке є джерелом білка, а також свіже молоко і яйця. Найращими овочами названі капуста (як білокачанна, так і броколі або брюссельська), цибуля і часник. Що стосується фруктів, то тут пальма першості належить яблукам, цілюща сила яких перевірена довгою історією людства. Серед напоїв справжнім еліксиром здоров'я вченими названий зелений чай. Нагадаємо, на життєвій важливості кислот Омега-3 наполягають й інші вчені - так, професор психології Канзаського університету Стівен Іларді назвав їхнє вживання невід'ємним компонентом щасливого існування людини. За матерiалами: РИА Новости, Кореспондент.net



Реклама

Новини MarketGid


Новини RedTram



Новини RedTram


Copyright © 2003-2011 «Від і дО»
Використання матерiалiв www.vidido.ua дозволяється за умови посилання (для iнтернет-видань - гiперпосилання) на www.vidido.ua