Учені довели, що алкоголь руйнує кістки
Алкогль призводить до частих переломів
Учені довели, що часте вживання алкоголю не лише впливає на психо-емоційний стан людини, завдає удару по нирках і печінці, а й може стати причиною частих переломів.
Зловживання алкогольними напоями зниженує щільність та підвищує крихкість кісткової тканини, кажуть фахівці. Таким чином, спиртні напої збільшують ризик переломів кісток, - показують результати нових досліджень.
Вчені з'ясували, що під впливом алкоголю порушується робота генів, що беруть участь у формуванні кісток. Функція генів полягає в тому, щоб відновлювати кісткову тканину, яка втрачається в міру старіння, але алкоголь перешкоджає цьому процесу.
У результаті експерименту, котрий провели над гризунами, виявилося, що алкоголь впливає на роботу 300 генів, у результаті обсяг кісткової тканини зменшився на 15%, в порівнянні з тими, хто утримується від алкоголю. У перерахунку на вік людини, функції генів відновлюються через 3 роки після відмови від спиртного.
Оцінити цю статтю:
- 1
- 0
В Україні подорожчав алкоголь
Відтепер найдешевша горілка коштує 26 грн. 09:51 (05.04.2012)Податкова обіцяє знищити усю палену горілку
18:23 (21.02.2012)У податківця, що торгував фальсифікованою горілкою, конфіскували понад мільйон гривень
08:59 (13.02.2012)








Немає коментарів. Ви маєте можливість залишити перший коментар.